MTB 2

mapa

Žižkovo náměstí opustíme přes Tržní náměstí do Tismenického údolí. Na křížení s cestou ke Klokotskému klášteru se vydáme doprava do tzv. struh a ulicemi Klokot se napojíme na starou píseckou výpadovku. Přejedeme hlavní silnici a přes letiště Všechov, Svrabov a Balkovu Lhotu přijedeme po silnici do Radkova. Zde doprava směr Liderovice. V lese odbočka vlevo na Řevnov. Projedeme jej a na konci obce zahneme doprava na polní cestu. V lese Jistebnické vrchoviny se připojíme nejprve na červenou turistickou značku a po chvíli na modrou. Po ní projedeme Borotín, Kamennou Lhotu a Nehonín. Zde doprava a kolem rybníka Velká Kaplice na silnici nad Jistebnicí. Před Chlumem odbočíme doleva na Plechov a polní cesty nás dovedou do Starcovy Lhoty. Přejedeme silnici a pokračujeme na Busíny a Chlístov. Dále po silnici přes křížení s komunikací č. 121 lesem na cestu k Veletínu (restaurace). Za Veletínem podél červené značky přes Javorovou skálu a Ounuz k ranči U bizona. Stále po červené přes Aleninu Lhotu do Stružince. Rovně na Nehonín a Křivošín. Po silnici se vydáme do Orlova a dále na propojku Jistebnice – Borotín. V Kostelci odbočka vpravo dolů po asfaltu na Řevnov. Po sjezdu ale odbočíme doprava a po šotolinové cestě lesem a mezi poli přijedeme do Radkova. Zde doleva po silnici na Liderovice. Na hranici lesa však doprava, průjezd Radimovicemi a následně přes Nasavrky do Tábora – Náchoda. Projedeme zástavbou na hráz Malého Jordánu a viaduktem pokračujeme po polní cestě na asfaltovou silnici, kde obočíme kolmo doprava na Tábor. Projedeme do Čekanic a na křižovatce ulic Družstevní a Průběžná sjedeme na panelovou vozovku k Jordánu. Po jeho nábřeží nás stezka přivede pod parkovací dům Centrum. Přes Křižíkovo náměstí dorazíme Palackého ulicí zpět na Žižkovo náměstí.